Tässä joulua odotellessa ajattelin aloittaa käsityöblogin, jota olen jo hetken aikaa mielessäni pyöritellyt. Olen herätellyt tässä syksyn ja alkutalven aikana käsityöintoani ja saanut jopa jotakin valmiiksi. Monia töitä olen aloittanut, mutta harvemmat saanut valmiiksi. Minulla on paha tapa aloittaa jotakin ja innostua kesken kaiken uudesta ja kohta onkin jo neljä-viisi aloitettua työtä. Pidän myös kovasti askartelusta ja siltä saralta tulee tehtyä viikottain paljon kaikkea.

Joulukortit tein tänään vain nopeasti, kun olen ollut niin saamaton, että en ole jaksanut niitä tehdä. Ihan mukavan näköisiä niistä silti tuli vaikka kiireessä ja äkkiseltään tein. Ostin Tiimarista valmiita 2-osaisia "kuusiaukollisia" kortteja. Aukon taakse laitoin vihreää silkkipaperia ja koristelin kuusen kultaisella hileliimalla.

Mutta tästä tämä blogittelu alkaa : )

-Martse